Thursday, July 28, 2011

apalah BATAK sangat aku nie....haihhhh!!!HAHAHA

haha....nak tao ape "batak" tuh??
alaaa batak laaa...haha...perkara yang dah lama orang lain tao,aku baru tao sekarang...hehe..
segan nak gtao nie..tapi nak wat cane an....
citer nye camnie...aku nie start wat blog nie jan 2011...tp baru sekarang aku bukak blog nie...
nie sume gara2 nak wat assgmnt MGT 300...cadangnye nak creat blog baru laa kan...pas tu terjumpa lak blog aku nie...aku pon try laa bukak..tp passwordnye lupe...tp tape aku leh "access"password nye kan..
pas tu bukak2 punye bukak blog aku nie kosong..tade ape2 post pon...ngn tade pengikut2nye lagi..hahaha...
terbengkalailahh...ni sume sebab mase 1st buat tu aku agk "kuno" kan tak reti nak gune..HAHAH...
hesyhhh segan plak aku nie gtao semue nie..tp tape laa kan...name pon aku hnye ingin berkongsi..hehe....
k.laaa aku dah melalut lak...nak wat blogshop tuh...p wat blog sendiri plak..ok...
t kita berbicara lagi..hehe....kasiii senngggaaattt niee blog yaa!!!!huhu
manusia tak cekap sangat pasal blog2 nie..hehe

No comments:

Post a Comment